17 januari

hoppsan. de var ett tag sen. ojoj! vad sägs som att bättra mig på dehär? trodde jag hade flyt men icket. den här veckan måste ju ha varit bland de skönaste ever, haft sovmorgon tre dagar i rad till 12, och imorgon har jag endast en lektion som tillochmed börjar 9.40 och jag får sluta 10.40. amen är jag inte i himlen eller??? dock inte roligt att jag måste upp tidigt ändå eftersom jag ska till sjukgymnasten klockan 8. men what to do. måste ta och plugga lite engelska,sen ska jag nog unna mig med en varmdusch, ansiktsmask, fixa naglarna, smorlsa in mig med en god body butter, och bara må fina fisken. de lät mig fasen inte illa! 
 
Rg_2039508_c469_312_large
detta skulle jag inte tacka nej till nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0