2 and a half men

Godkväll läsare. Efter en skön dusch ligger jag nu i sängen och ser de rubriken lyder. Förbereder mig gode bra inför matteprovet imorn ändå. Nja.
Fick sluta en timme tidigare idag vilket innebar en timme längre på stan med syster. Vågar inte ens rabbla upp hur många påsar jag fick med mig hem, och vill inte heller veta hur mycke pengar jag har kvar.. Men grymme bra köp var det iallafall! Har hunnit vara på kalas också för kusin josefin och proppat i mig gofika, fått se en snutt av xfactor också så vet it riktigt hur de sluta. Ska krypa mig till kojs nu och invänta morgondagens händelser. Satfläsk vad långt inlägg hejn blev!
Haha godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0