cupcakes!

tjoene. matten idag gick väl ändå hyffsat, hoppas jag. bara NOn kvar men har dock läst allt nu men ska allt ta nått varv till senare. ska se ett avsnitt sons of anarchy först. och sen skriva ett par frågor på svenskan. också får jag hoppas smaka på lite cupcakes senare som mamma och tess håller på att baka. kvällen är räddad!
var förresten hos ortopeden idag pga knät och pratade om operation osv. får förmodligen vänta 3 månader men då ska vi ju utomlands och allt och jag ska ha gips 6 veckor. så vi får förmodligen flytta fram den men så kris är de ju inte. men iallafall. blir de på sommaren kommer jag ju inte kunna spela nå fotboll :'(
kan dock bli mer till hösten men jaja.
nu fick ni allt läsa några onödiga rader till som den här till exempel gheauh sueifxiaadsufhaöx dsaöufigyxadöi!
åååh busfrö.
ska se sons nu, blev ett långt inlägg men sånt får man ta. hörs!



åh. hej kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0