Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

hallådär! skönt att skolan är över för idag, fick även veta att vi skulle ta NO provet nästa torsdag istället för imorn, så fick andas ut ett tag. annars är de bara engelska som står kvar på listan, så ska göra lite sånt och sen vet jag inte ifall jag skulle vara med proppi. aja, so long people!


serribild!

-jag kan skratta som långben.    

-jag älskar att borsta tänderna...

-jag är kär.

-jag ääääääääääälskar south park. mitt nya favoritprogram!♥

-jag sover med hörlurar i öronen. utan musik, bara för att jag vaknar så lätt så hör jag ingenting!

-jag tycker jag borde byta ut dehär till max tio frågor istället, kommer inte på nå mer!

-jag har ridit westernridning och vanlig. hahaha oj längesen.

-nu kommer jag då inte på  nå meeeer!

Kommentarer
Postat av: M*

Ville bara titta in och önska dig en fin dag :)

2011-09-08 @ 16:41:35
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0