rip nicko!

hallådär! kom hem för cirkus en tjugo minuter sen, har haft de så grymt bra i umeå med proppis. kan berätta dagvis vad vi gjorde.

onsdag: anlände till umeå centrum kring 1 kanske. kunde inte checka in på hotellet förens halv 3 ungefär, så vi moi et mon ami gick en sväng på stan, träffade hannes och philla och såg volleyboll och grejer med dom, kul å träffa dom! senare på kvällen for vi ut och åt på nån chinarestaurang å mös på också gjorde vi väl inte så mycke mer, chilla på hotellet :)

torsdag: SHOPPA i princip hela dagen nästan! har spenderat waaaaay to mycke pengar må jag säga. visar sedan vad som inhandlades. för mycke helt enkelt!  for ut och åt igen på nån annan china restaurang och mös på. fick veta på kvällen att fågeln vår som vi haft i 11,12? år hade dött, chockad? jaa, eftersom han var odödlig för mig :(

fredag: gick på stan ett tag, gick och köpte iskubsgrejs till mamma, träffade hannes för sista gången, :(, såg volleyboll i spöregn och tog farväl av umeå. och nu håll i på å packar upp, sen ska jag bara tade lugnt och längta efter att få sova i min egna säng!

bilder får ni sen, orkar verkligen inte lägga in dom nu, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0