Day 19 - Nicknames you have; why do you have them.

dagen har ju bara rullat på idag, skönt. fått planera hur våran klasströja ska se ut och sånt tillochmed. hahah så kunglig. har faktiskt börja grubba på min önskelista till jul, de ska ju börjas i tid, och som vanligt är de en ny telefon högst upp. de är nog bara de jag önskar mig!? pengar är ju inte fel de heller, men telefonen skulle sitta fint. okej, de är ett tag kvar, chilla.. ska göra lite matte nu och efter de se dendär filmen, my one and only hette den. hoppas den är ok. förvånar mej inte ifall jag måste göra middagen idag med. får se. hade so long.



hahhah, smeknamn och varför?!

erran= haft de hela mitt liv, vet inte varför just de, gillade de ett tag där, hatar de nu.
öörk= nånting klirrigt som sofia började säga.
ickan= nånting mamma alltid säger, vet ej varför.


Kommentarer
Postat av: Miifi

Tack för att du deltar i tävlingen :)

2011-10-12 @ 16:22:23
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0