Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.

                  



- jag vaknar jättejättejättejätte lätt.

- jag har spelat piano sen jag gick i 3an.

- jag ångrar aldrig att jag träffat evelina och maja♥

- jag är blyg för sånna jag träffar första gången.

- jag älskar fotboll!

- jag skulle vilja kunna sjunga.

- jag skrattar för mycket då jag är med mina kompisar.

- jag vill bli en filmstjärna.

- jag älskar "flickorna på klitteholm"! ;-)

-
jag har aldrig varit utomlands.

- då jag tänker tillbaks till umeåcupen -08 (?) får jag ångest..

- jag är mörkrädd.

- jag har godislöfte ;p

- jag älskar låten "losing you" med dead by april.

- jag vill testa vara blond.

Kommentarer
Postat av: moa

gå med i min dagens blogg ;)



:) <3

2010-11-28 @ 17:42:44
URL: http://moamagnestrand.blogg.se/
Postat av: anonym

varför ångest på umecupen? ;o

2010-11-30 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0