Mercy

Well hello! Har varit lite afk på bloggfronten men ska försöka komma igång i veckan. Se haft ett skönt lov. Sovit ut kan man väl säga jag har gjort, men har jag sportat? Nopes. De måste jag också komma igång med. Vet inte vad som tog till mig men har sett klart Game of Thrones på 3 dagar och väntat nu på säsong 3! What? Really? GoT? Men yeah, de är typ bra. Har hunnit få oss två nya medlemmar i klanen Nilsson idag. yeah, birds.Igen. woho.Ligger nu i sängen och ser tv och spelar candy crush, som jag inte ens hade tankarna till att ladda ner men jo klåån. nu är jag fast. Har en underbar sovmorgon imorgon till 12.15 som sitter sig bra i kroppen, och om jag somnar nu får jag mig huuur mycket sömn som helst!! Låter lockande. Gör så. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0