jump

ny vecka, nya spännande händelser. typ. kanske. idag har jag varit ledig, varit i sunderbyn hos ortopeden på en liten check med knät. gick superbra och supersnabbt så mor och jag bestämde oss för att dra till stan en snabbis, käkade på max och hann med att köpa två tröjor och träningsbrallor. var tvungen vara tillbaka i skolan innan engelskan började eftersom vi hade engelskaprov vilket gick så ultra bra! vi har nog bara en redovisning kvar i veckan annars är jag helt befriad från andra läxor/prov osv. känns så grymmers skönt. åååh. vad jag förtjänar nånting nu. annars är jag så grymt taggad på att få löpa, jag vill springaspringaspringa!! måste träna mitt knä/ben så jäkla mycket nu så jag nångång verkligen får pumpa ut min kropp. spela fotboll, springaspringaspringa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0