vila i frid

kom nyss hem från konfagrejen. fick käk och kolla på bilder samt lekte lekar, prata osv. ska strax gå och lägga mej i sängen och jag hoppas innerligt att de börjar lite south park! far in till stan med mor imorn, hoppas jag kommer fåmej lite sovmorgon iallafall. kalas senare på dagen hos kusinerna/faster. skriver de nu ifall jag inte hinner imorn just so u know. med detta säger jag godnatt!




så jävla mycke hemska som saker som har hänt denhär veckan så de är inte sant. så många härifrån, okända och bekanta som har gått bort. så sjukt jävla hemskt! nä asså näää fyfaaaaan.
så hemskt alltså.. hoppas ni alla har de bra där ni är iallafall. vila i frid och hoppas ni inte plågas längre av smärtan ni bar på. sörjer för er ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0