tillbaka!

back on track!

har läst igenom lite so och lagat mat. litegrann iallafall! efter maten far nog jag och therese till stan på tjejkvällen, kanske mor också. blir nog bara där en snabbis eftersom jag har so:n kvar och therran hade nå å göra hon med. men visar inköpen då jag kommer och så. inte så mycke mer har hänt sen sist faktiskt. evelina har kommit hem från turkland och nu hamnat i sjuka. to bad! hann iaf träffa hon igår, fick tre armband, söte, också prata vi lite om dittan och dattan. hon hade förresten gjort en aaaassnygg tatuering!
lite besviken dock på mig själv, på tal om annat, lite sur att jag valde en så lång ljudbok. skulle göra en analys idag om den och handligen kunde man skriva i minst 1 mening! och jag har antecknat 7483957893476539745439534545348759347534583 saker.. helt i onödan. fml.
och justja, hehehe. måste ju få skriva av mej, fick veta av bojan att Molle dött. kattmodellen ni vet. :(
aja,  shopping på g snart och de avstår jag ej. ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0